Check Beschikbaarheid

Meest gestelde vragen


Hoe is de Comfort Parking chauffeur te herkennen?

U herkent onze Comfort Parking chauffeur aan de zwarte jas die hij draagt.
Onze Combi Parkeren en Valet Parkeren chauffeur draagt een zwarte jas met daarop witte tekst vermeld: Valet Parking. Tevens draagt de chauffeur een rode stropdas.
Wat zijn de openingstijden?

Comfort Parking is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

Hoe kan ik Comfort Parking bereiken?

Comfort Parking is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar op 0900 041 9000 of per email via info@Comfortparking.nl

Moet ik mijn sleutel afgeven?

Bij aankomst kunt u zelf uw auto parkeren. U hoeft uw autosleutels niet af te geven.

Waar wordt mijn auto geparkeerd?

Uw auto wordt in een afgesloten en met camera’s beveiligde parkeergarage geparkeerd. Tevens zijn er 24 uur per dag, 7 dagen per week medewerker(s) aanwezig in en rondom de parkeergarage.

Hoe weet ik of mijn reservering goed is doorgekomen?

Nadat u heeft gereserveerd ziet u automatisch uw reserveringsbevestiging op uw scherm. Daarnaast wordt er een reserveringsbevestiging naar u gestuurd per e-mail. Heeft u geen e-mail ontvangen dan kan het zijn dat uw reserveringsbevestiging in uw ongewenste mailbox (spam) is terechtgekomen. Check dan even uw ongewenste emailbox s.v.p.

Ik weet mijn vluchtgegevens niet, kan ik dan reserveren?

Wanneer de vluchtgegevens nog niet bekend zijn, vult u “00:00” in bij “aankomsttijd” en “00:00” bij “landingstijd terugreis”. Wanneer de datum van uw terugreis nog niet bekend is, vult u een geschatte datum in bij “retour” op Schiphol. U kunt dan alsnog tot 12 uur van te voren kosteloos uw gegevens aan ons doorgeven.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

U kunt te allen tijde per email uw reservering wijzigen.
Indien u de wijziging vóór de overeengekomen vertrektijd aan ons bekend maakt zijn hier geen extra kosten aan verbonden. Geeft u de wijziging na de overeengekomen vertrektijd aan ons door dan wordt er per extra dag €7,50 in rekening gebracht.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

U kunt te allen tijde via de website van Comfort Parking of per email uw reservering annuleren.
Indien u binnen het uur annuleert is dit kosteloos, annuleert u daarna dan worden
er €10,- annuleringskosten in rekening gebracht.

Wat gebeurt er als ik een dag later terugkom dan gepland?

Indien u later terugkomt dan gepland dan dient u dit per email aan Comfort Parking bekend te maken via info@comfortparking.nl
Er wordt € 7,50 per extra dag in rekening gebracht.

Wat gebeurt er als ik niet kom opdagen?

Indien u de boeking niet heeft geannuleerd of de boeking heeft geannuleerd na de overeengekomen vertrektijd, maar niet verschijnt (no-show), wordt er een bedrag van €25,- in rekening gebracht.

Hoe en wanneer betaal ik?

U kunt op de website van Comfort Parking betalen via ideal/bankoverboeking en creditcard. U kunt ook op Schiphol contant betalen bij onze chauffeur. Pinnen is niet mogelijk. Alle betalingen dienen vooraf voldaan te zijn.

Zijn er acties bij Comfort Parking?

Ja, houdt u daarom onze website in de gaten voor onze aantrekkelijke acties. Zo bent u als eerste op de hoogte van alle acties.

Is het mogelijk om voor iemand anders te betalen?

Ja, u kunt op de website van Comfort Parking voor iemand anders betalen via ideal/bankoverboeking en creditcard. U kunt ook op Schiphol contant betalen of pinnen bij onze chauffeur. Alle betalingen dienen vooraf voldaan te zijn.

Mijn vraag staat hier niet tussen, wat moet ik doen?

Als uw vraag niet tussen “ veelgestelde vragen” staat kunt u contact met opnemen met Comfort Parking. Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar voor al uw vragen via telefoonnummer: 0900 041 9000 en per e-mail via info@comfortparking.nl.

Wat moet ik doen als ik mijn vlucht gemist heb of later terug kom dan gepland.

Indien u eerder of later terugkomt dan gepland, dient u dat, om vertraging te voorkomen, per e-mail: info@Comfortparking.nl of telefonisch: 0900 041 9000 door te geven aan Comfort Parking.

Ik kom na middernacht aan op Schiphol. Welke datum geef ik op datum landing Schiphol?

U geeft de exacte datum aan waarop u terugkomt op Schiphol. Als u bijvoorbeeld op 19 mei om 23:00 uur vertrekt en op 21 mei om 01:00 uur ’s nachts aankomt op Schiphol, dan vult u bij datum landing Schiphol in: 21 mei.

Ik heb geen promocode. Wat vul ik in?

De promocode is een kortingscode die u wellicht ontvangen heeft van ons. Ook is dit veld bedoeld voor reisbureaus om in te vullen. U hoeft hier niets in te vullen.

Ik heb geen printer en ik kan de reserveringsbevestiging niet afdrukken. Is dat een probleem?

Het is geen probleem als u de reserveringsbevestiging niet kan afdrukken. Comfort Parking herkent u aan uw naam, uw auto of uw reserveringsnummer. Wilt u zo vriendelijk zijn om per email: info@comfortparking.nl, door te geven dat u de reserveringsbevestiging niet kan afdrukken, zodat wij dit voor u kunnen doen.

Hoe weet ik of er nog een parkeerplaats is?

Als de parkeerplaats vol is op de door u aangegeven data, krijgt u dit direct te zien op uw scherm en kunt u uw reservering niet verder afmaken.

Waar bevindt Comfort Parking zich? Hoe vind ik jullie het snelst?

Op uw reserveringsbevestiging staat een adres en een routebeschrijving. Het adres kunt u invoeren in uw navigatiesysteem. Ook op de website van Comfort Parking onder het kopje “routebeschrijving” ziet u een routekaartje waarop u snel kunt zien waar we ons bevinden.

Hoe lang duurt het voordat de shuttlebus mij / ons wegbrengt naar de vertrekhal?

Zodra u arriveert rijden we direct weg. We rijden voor iedereen apart heen en weer.
De vertrekhal ligt op ongeveer 4 minuten rijden afstand.

Kan ik een rolstoel meenemen in de shuttlebus?

Comfort Parking beschikt over parkeerplaatsen die geschikt zijn voor mindervaliden en doet er alles aan om u zo aangenaam mogelijk te vervoeren. Uw rolstoel of rollator vervoeren wij zonder toeslag.

Hoe weet ik dat mijn auto veilig staat?

Op ons terrein zijn meer dan 20 camera’s aanwezig. Verder is er een geavanceerd toegangsbeheer voor alle medewerkers aanwezig. Een alarmsysteem staat altijd aan. Het terrein is rondom met een hek beveiligd. Er zijn altijd mensen van Comfort Parking aanwezig.

Wat doe ik als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over het product en/of de dienstverlening van Comfort Parking, dan verzoeken wij u vriendelijk om een e-mail te sturen naar info@Comfortparking.nl. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst inhoudelijk beantwoord.
Hoe is de verzekering geregeld?

Op het moment dat u bij ons een reservering plaatst, ontvangt u van ons een reserveringsbevestiging per email. Bij de Shuttleservice parkeert u uw auto zelf en vindt u in de bijlage van deze email een contract die niet ondertekend wordt bij uw vertrek naar het buitenland. Bij de Combi-/Valetservice vindt u in de bijlage van deze email een contract wat ondertekend wordt bij uw vertrek naar het buitenland. Dit contract geldt tevens als afgiftebewijs van uw auto aan Comfort Parking. In geval van schade verloopt het meldingsproces altijd via uw eigen verzekeraar. Wij zijn verzekerd tegen schade. Net als alle andere parkeerbedrijven van/op/bij Schiphol zijn wij niet verzekerd tegen diefstal.

NU 5% KORTING MET KORTINGSCODE "JUNI5"